Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

An eagle for the finch


Είμαι στο Oxford Circus.Βγαίνω από το μετρό και ο κόσμος είναι άπειρος,όλοι τρέχουν μιας και εχουν σχολάσει από τις δουλειές τους πριν λίγο,η ώρα είναι 6 το απόγευμα.Βρέχει.17 Ιουνίου.
Συναντάω έναν γνωστό μου και πάμε σε μια pub.Σχεδόν όλες είναι γεμάτες κόσμο,πιτσιρικάδες,μεγάλους με κουστούμια,όλοι πίνουν μπύρες,βαρελίσιες,η ώρα είναι 6 το απόγευμα.Έχουν ανάψει τα φώτα μέσα μιας και εξω έχει σκοτεινιάσει λόγω βροχής.Κάνει κρύο.
Εγω κουβαλάω ένα ταμπούρο και τις μπαγκέτες μου μιας και μετά πρέπει να ανέβω στο βόρειο Λονδίνο για μια πρόβα.
Μου αρέσει εδώ.

Πριν ανεβείτε στο Λονδίνο καλό είναι να ανοίξετε έναν λογαριασμό στην HSBC.Εχει το καλό ότι σας δίνουν debit card και με αυτήν ‘τραβάτε’ λεφτά από ΑΤΜ στην Αγγλία χωρίς τόκους και σε συνάλλαγμα της ημέρας.Plus η HSBC στην Αγγλία είναι η μεγαλύτερη τράπεζα οπότε θα βρίσκεται παντού ΑΤΜ.
Καλό είναι να πάτε να κάνετε και μια μετάφραση του πιστοποιητικού γεννήσεως σας στα Αγγλικά.Αυτό το κάνετε στο Εθνικό Μεταφραστικό Κέντρο στο Μοναστηράκι και το έκανα καλού κακού για είδα ότι το χρειάζονται στο Job Center.Το Job Center είναι εδώ κάτι σαν τον ΟΑΕΔ,σου δίνουν έναν αριθμό ασφάλισης ώστε να μπορείς να δουλέψεις.Μέχρι τώρα κανένας φορέας δεν μου έχει κάνει τη ζωή δύσκολη.Ελπίζω να συνεχιστεί έτσι…

Μια μέρα πριν φύγω από Ελλάδα έκανα άλλο ένα video-όπως το προηγούμενο του Eminem/kamil kappa-το οποίο θα ανέβει σε λίγες βδομάδες.Πάλι hiphop αλλά διαφορετικό.Ενδιαφέρον.

Αυτά για τώρα,καληνύχτα Μπανανία.Και δεν το λέω επειδή βράδιασε...

1 σχόλιο: