Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Back for just a couple of months


Γύρισα. Μπορώ να ξαναφύγω όμως?
Εννοώ τώρα. Τώρα όμως.
Ήμουν 7 μέρες στο Λονδίνο. Έκανα 3 audition και ένα jam με 2 μουσικούς. Οι δύο audition πήγαν αρκετά καλά θα έλεγα, αν δεν έχουν βρει άλλο drummer μέχρι να πάω εκει- μέσα Ιούνη- λογικά θα παίξω μαζί τους. Μουσικά μου έκανε εντύπωση πως οι Άγγλοι δεν προσπαθούν να συνθέσουν δύσκολα κομμάτια και να παίξουν ιδιαίτερα τεχνικά, δεν μπορώ να πω πως το επίπεδο τους είναι ανώτερο από εδώ. Έπαιξα με συνολικά 8 μουσικούς.Δεν μπορώ να πω ότι κάποιος από αυτούς με ‘ψάρωσε’ τεχνικά.ΑΛΛΑ!Γράφουν φοβερά τραγούδια,τους ενδιαφέρει περισσότερο να παίξουν μουσική για τους μη μουσικούς παρά για να δείξουν ότι παίζουν δύσκολα πράγματα-πάντα σύμφωνα με τις μπάντες που έπαιξα το λέω αυτό-.Είναι καλοί συνθέτες με ωραία άποψη και τους ενδιαφέρει να παίξεις κάτι το οποίο να δίνει στο κομμάτι και όχι να τραβάει την προσοχή στα drums. Μου άρεσε αυτό.
Πήγα και σε ένα jam bar,το TROY bar το οποίο θεωρείται από τα πιο γνωστά jam bar στο Λονδίνο και είμαι τόσο κωλόφαρδος που βρίσκεται 20 λεπτά με τα πόδια από το σπίτι στο οποίο θα μείνω.Εκει γούσταρα ότι έμπαινες χωρίς να πληρώσεις είσοδο,καθόσουν όπου ήθελες-δεν παίζει το reserved-και αν δεν ήθελες ΔΕΝ ΕΠΙΝΕΣ τίποτα.Απλά άκουγες μουσική.Σιγά σιγά έβλεπα και μουσικούς να μπαίνουν όσο έπαιζε η House band του μαγαζιού οι οποίοι είχαν έρθει για το jam με τα όργανα τους,δίπλα μου πχ καθόταν ένας 17χρονος πιτσιρκάς με το σαξόφωνο του,ένας άλλος καθόταν στο τραπέζι και έτρωγε φαγητό,και ήταν απόλυτα φυσιολογικό,κανείς δεν κοιτούσε κανέναν περίεργα και υπήρχε ένα χαλαρό κλίμα.Επίσης πήγα σε ένα mini fest σε ένα μαγαζί με Underground μπάντες,κάποιες καλούτσικες,κάποιες χάλια,ο ήχος μέτριος.Γενικά δεν ισχύει το ‘Μαλάκα Λονδίνο είναι πολύ μπροστά.Παίζουν όλοι το κώλο τους και έχουν γαμώ τα μαγαζιά και studio.’Και λέω εγω για άλλη μια φορά σε αυτό το blog:’Παπάρια’.Απλώς εκεί είναι μια συνηθισμένη διασκέδαση η μουσική και το κάνουν πάρα πολλοί,γι’αυτό υπάρχει και αγορά.Πήγα σε 3 studio πάνω,και στην Ελλάδα έχουν άπειρα καλύτερα προβάδικα.Ασε που εκει όταν νοικιάζεις studio σημαίνει πως νοικιάζεις τον χώρο και το PA.Τα drums,amplifiers και ο,τι extra είναι δικό σου,αλλιώς χρεώνεσαι παραπάνω…
Αυτά για τα μουσικά.
Για την ζωή εκει τώρα…πολύ θα πουν ότι υπερβάλω επειδή ενθουσιάστηκα αλλά ότι δεν είναι ετσι…Παιδιά,η ποιότητα της ζωής που εχει συνηθίσει ο μέσος Έλληνας δεν είναι αυτή που νομίζετε ότι ισχύει παντού.Πως να το πω απλά…χμ..Καταρχάς τί βλέπω εγω σαν ποιότητα ζωής.Οταν θες να χρησιμοποιήσεις τα ΜΜΜ πρέπει να μπορεις να ενημερωθείς αν υπάρχουν προβλήματα σε κάποιο δίκτυο.Υπάρχει ένα site το οποίο ενημερώνετε συνέχεια κατά τη διάρκεια της ημέρας και σου λέει καταρχάς πώς θα πας εκει που θες,πόση ώρα θα σου πάρει και αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την διαδρομή σου οπότε σου βγάζει εναλλακτική.Οπότε μπείτε εδώ:
και τα πάντα θα γίνουν πιο εύκολα.Επίσης υπάρχει και η oyster card,μια καρτούλα που αγοράζεις με 5 λίρες και την γεμίζεις με λεφτά-ώστε να μην παίρνεις κάθε λίγο και λιγάκι εισιτήριο- και στην οποία σου κάνουν εκπτώσεις σε κάθε διαδρομή οπότε συμφέρει.
So!Θεωρώ πολύ ‘μπροστά’ να έχεις ΜΜΜ τα οποία δουλεύουν στην εντέλεια και αυτό είναι ένα από τα πράγματα που μου έχουν λείψει εδώ και πολλά χρόνια…Μετά είναι το πράσσινο.Ίσως τώρα που το σκέφτομαι να είναι το πρώτο πράγμα για εμένα..Έχουν τόσα πολλά πάρκα σε κάθε περιοχή που δεν θα πας ποτέ σε όλα.Μόνο στην γειτονιά μου έχω 3!Ο κόσμος το εχει στην ρουτίνα του να πηγαίνει για πικ νικ στο πάρκο ή να παίξει ρακέτες,μπάλα,να πιεί μπύρες με την παρέα του,να κάνει ηλιοθεραπεία κτλ στα πάρκα.Τα παιδιά παίζουν πάνω στο πράσσινο,βασικό για μια ποιότητα ζωής που εχω σκεφτεί τουλάχιστον εγω για εμένα.Το σύστημα τους από εκεί και πέρα είναι πολύ ωραία στημένο αφού δεν χρειάζεται να τρέχεις παντού για να πιάσεις δουλειά,η διαδικασία είναι αρκετά απλή για να κάνεις τα χαρτιά σου και το πιο αστείο που είδα ήταν σε ένα flyer απο έναν οργανισμό τύπου ΟΑΕΔ πως έλεγε ‘αν πιστεύετε πως δεν εξυπηρετηθήκατε σωστά παρακαλούμε ενημερώστε μας στο…..’..Ο,τι να’ναι…..
Οι τιμές στα super market μου φάνηκαν χαμηλές.Ναι,χαμηλές.Αν δεν είναι πιο φτηνά από την Ελλάδα είναι το ίδιο.Κι όμως…Επίσης οι μπύρες τους είναι πιο φτηνές απ’ότι εδώ.Και δεν λέω για super market,εννοώ να βγεις το βράδυ σε pub/bar
Το μεγάλο μειονέκτημα εν ολίγοις είναι ο καιρός-προφανώς-και η πολύ ακριβή ζωή-ενοίκια,ΜΜΜ-αλλά για εμένα αξίζει να δουλεύεις ακόμα και παραπάνω ώρες από το συνθσμένο για να τα απολαμβάνεις αυτά-γιατί εδώ όλοι μας δεν δουλεύουμε παραπάνω από το 40ώρο?-
Μου έστειλαν ένα άλλο blog το οποίο εχει κάνει κάποιος για την μετανάστευση στην Αγγλία.Τσεκάρετε το εδω:

Tώρα μου μένει να μετακομίσω για κανα 2μηνο με τους δικούς μου ώστε να γλυτώσω τα ενοίκια και μέσα Ιούνη φύγαμε.Εχω πουλήσει σχεδόν όλα μου τα πράγματα-που δεν μπορώ να πάρω πάνω ή που δεν χρειάζομαι πια-και το μόνο που μου μένει είναι το pc μου ώστε να πάρω ένα laptop οπότε όποιος θέλει να προσφέρει τον οβολό του δίνω ένα παλιό σχετικά pc με καλή οθόνη LG στα 150 euro.Mαζί με στερεωφονικό δώρο.Δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο αλλά αν θέλετε ένα Pc για downloading,ταινίες και τις βασικές δουλειές γραφείου μια χαρά σας κάθεται.Στείλτε μου mail εδώ: ineedadrummer@yahoo.com


Γαμάτε επειδή διαβάσατε όλο το blog, και εγω επειδή το έγραψα…:P

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου