Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

18.3.11

Wow!
Ετσι ξεκινάει το post Μου.Πώς να ξεκινήσει αλλιώς την στιγμή που το video
που ανέβασα στο youtube για να προωθήσω αυτό που κάνω έπιασε κοντά 1200 views σε 2 μέρες!?Μέχρι και στο tromaktiko το ποστάρανε.
Είναι μια πολύ καλή δουλειά-εικονικά- της Δήμητρας Μπαμπαδήμα που                  ανέλαβε το γύρισμα/μοντάζ και προσωπικά την θεωρώ φοβέρο ταλέντο σε αυτό που    κάνει.Μπορείτε να το δείτε αν γράψετε kamil kappa στο youtbe ή από αυτό το link: 

Από εκεί και πέρα βρέθηκε ενας γνωστός μου ο οποίος γυρίζει από το Λονδίνο τον Απρίλιο ενώ εγω πάω εκεί τον Ιούνιο,μαλακία θα σκεφτείτε..αυτό σκέφτηκα και εγω μέχρι όταν μου πρότεινε να μου δώσει το δωμάτιο του στο Λονδίνο για το οποίο εχει συμβόλαιο μέχρι το Σεπτέμβρη και πρέπει να το πληρώνει οπότε μου κάνει καλύτερη τιμή για να μην τα δώσει από την τσέπη του.Καλό?Γαμάτο θα πω αφού θα πληρώνω 450ευρώ στα οποία συμπεριλαμβάνονται νερό/ρεύμα/wifi και είναι κοντά στο κέντρο ενώ στην Αθήνα δίνω 300.Not bad..
Tί άλλο…Έκανα μια audition για μια φοβερή μπάντα από το brixton,μου έστειλαν 2 κομμάτια,τους έγραψα drums στην Αθήνα και τους τα έστειλα πίσω.Εχουν κάμποσους που ενδιαφέρονται για τη θέση οπότε αναμένουμε.Παρόλα αυτά και να μην γίνει κάτι ακούστε τους γιατί είναι πολύ καλή μπάντα. http://www.myspace.com/dancinglotusmusic
Αύτα τα λίγα για τώραJ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου